Wpis gościnny – Ani

Moja koleżanka, Ania zainteresowała sie moim blogiem i również chciała coś napisać:

Canon 500D

Aparat do sesji ślubnych
Po wielu dniach poszukiwań, przeszukiwań for internetowych i lekturach poradników wybrałam Canon 500D. Jestem początkującym fotografem i głównie fotografuje rośliny. Zdjęcia są mi przydatne do mojego bloga o tematyce roślinnej.

Ponieważ w dzisiejszych czasach bardzo duży nacisk kładziony jest na prawa autorskie wolę sama zrobić zdjęcie rośliny niż „kraść” je z internetu. AparatCzasami jednak, zwłaszcza gdy są to rośliny egzotyczne jestem zmuszona zapożyczyć sobie, ale w przyszłości je podmienie, jak tylko nadarzy się okazja do sfotografowania danej rośliny. Ale przechodząc do samego aparatu – jestem bardzo z niego zadowolona, robi bardzo ładne, ostre i jasne zdjęcia, w sam raz do podziwiania. Fenomenalnie łapie ostrość nawet na najmniejszych szczegółach. Zastanawiam się także nad zakupem filtrów do makro a z czasem lepszego obiektywu.

Jeszcze jedną, bardzo ważną dla mnie rzeczą jest prędkość robienia zdjęć. To najbardziej mi przeszkadzało w moim poprzednim aparacie, zanim pomyślał już obiekt sobie odfrunął lub odszedł. Tu natomiast dzieje się to tak szybko, że mogę wykonać kilka zdjęć a potem sobie wybrać najlepsze. Bardzo ale to bardzo polecam ten aparat wszystkim początkującym, którzy robią zdjęcia hobbystycznie.

Skomentuj

